Dit. verdrietig
Met dank aan Fomo @PostcodeLoterij
@Merith02225941 @Advocaat_Sent De cliniclown heeft een hoger salaris dan de verpleegkundige. Ik vond dat dus een zeer typerende indicatie van de waardering van verpleegkunde.
Vind ik niet zo vreemd. Ik heb zelf alle doelen waarvan de directeur meer dan 80- 100.000 verdient stopgezet; en dat zijn er heel veel.
Nederlanders geven steeds minder aan goede doelen. Waarom?
Zoveel patiënten die nergens terecht kunnen. Als stelsels boven mensen gaan, kunnen de uitkomsten onuitstaanbaar zijn.
Dit is er weer zo een. De postcovid - en q-koortspatiënten zijn zwaar de dupe. Aangemeld voor Mondelinge vragen aan @minvws.
Long Covid NIET in de parlementaire enquete
OMT-kinderarts Illy heeft nog altijd NIKS te zeggen over kinderen met Long Covid. Alles komt door de maatregelen, niks door het virus.
Psychische schade kan dus ook niet komen door:
-Sterfte van opa's en oma's
-immuungecompromitteerde



